Gerçeğe ulaşmak için insan kendini çevresinden soyutlamamalıdır.Bunu yapabilmesi içinde insanin sevgiye ihtiyacı vardır; evet demediğiyle barışması gerekir.
O halde git de ekmeğini neşe içinde ye, şarabını keyifle iç!.. Hayatı sevdiğin kadınla geçir, senin boş hayatın elverdiği sürece. Çünkü bu senin hayattaki payındır, yeryüzünde yaptığın işteki payındır... Yapabildiğin her şeyi iyi yap. Çünkü gidiceğin yerde ne iş ne sanat ne akıl ne bilgelik var.