Tanrı biz kullarından ne istiyor?Tanrının istediği iyilik mi yoksa iyiliği seçebilme şansına sahip olabilmek mi ? Kötülüğü seçen biri gerçekte iyiliğe zorlanan birinden daha mı geçerli Tanrının gözünde?
Kavga edecek,direnecek, karşı koyacak hiç ana hiçbir şey yoktu. Her şey kolay, özgürlük bol…
Gece de bir türlü yaşlanmak bilmiyor… Hala emekliyor,yelkovanla akrep de ilerlemiyor…