Biri bana bir şeyi kaybedene kadar ne kadar değerli olduğunu anlayamayacağımızı söylemişti ama bana göre aslında olan şey
değerli ve özel olduğunu bildiğimiz şeyleri kaybedebileceğimizi asla düşünmememiz.
Dünyanın bütün dağlarında, ormanlarında bir tek yaprağı bile bir başkasının tıpkısı olarak yaratmamıştır Tanrı. Oysa siz farklı olmayı delilik olarak sayıyorsunuz.