Celaldeger

Celaldeger
@Eczaneci49
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Liza, “Bizim ne suçumuz var,” dedi annesine. “Biz mi yapmışız bunu? Babama acıyorum ama onun da bize acı çektirmesi doğru mu?”
Hayat, çoğalan bir yığın ıstırap, daima artan bir hızla sona, en korkunç ıstıraba doğru tepetaklak inmektir: “Ben de iniyorum."