Celaldeger

Celaldeger
@Eczaneci49
Liza, “Bizim ne suçumuz var,” dedi annesine. “Biz mi yapmışız bunu? Babama acıyorum ama onun da bize acı çektirmesi doğru mu?”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat, çoğalan bir yığın ıstırap, daima artan bir hızla sona, en korkunç ıstıraba doğru tepetaklak inmektir: “Ben de iniyorum."
Neydi bu? Gerçekten ölüm müydü?.. İçindeki ses, “Evet, gerçekten,” diye cevap veriyordu. “Ya bu ıstıraplara ne lüzum var?” Ses gene cevap veriyordu: “Hiç. Öyle işte.” Bundan sonra ve bundan başka bir şey yoktu.