Eda

Eda
@Eda1919
......
Ve bir gün insanlar öğrenecek kırmamayı , etrafında kırılacak bir şey kalmayınca...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hissettirilmeyen sevginin zerre değeri yok gözümde.
"Her şeyin yolunda olduğunu söylüyorum. Gerçek şu ki; bu bir yalan"
Değer verin yada vermeyin ama asla verir gibi yapmayın..
Kırık bir sandalyeden farkı yoktur kırılmış kalbin, Çünkü her ikisi de herşeyi eskisi gibi taşıyamaz ...