Eda

Eda
@Eda1919
......
Hissettirilmeyen sevginin zerre değeri yok gözümde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her şeyin yolunda olduğunu söylüyorum. Gerçek şu ki; bu bir yalan"
Değer verin yada vermeyin ama asla verir gibi yapmayın..
Kırık bir sandalyeden farkı yoktur kırılmış kalbin, Çünkü her ikisi de herşeyi eskisi gibi taşıyamaz ...