Eda

Eda
@Eda1919
......
Bence hüzün; Allah'ın zarif gönüllere sunduğu bir lütuftur..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oysa ben sana istanbul derdim , öyle derin ve yalnız sevdim..
Gönül الله'ın evi'dir... Oraya ne koyarsanız iمtihaن'ınız olur
Allah hüzünlü kalbi sever.