eda

eda
@Eda1a2a
Bir yanım yorgun Sanki yüz yıllık bir kadın , Bir yanım delidolu Küçük bir kız çocuğu... İkisi arasında zorlanıyorum yaşamaya Birine sus diyorum Diyerine dur ... Ne yorgun kadın susuyor Ne yaramaz kız çocuğu duruyor... Hayat kimsenin ne istediğini sormuyor Sadece akıp gidiyor...! ♡
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
40'lı yaşlarıma gelene kadar hayatım insanların benden beklediklerini yapmaya çalışarak geçti. İyi bir evlat, iyi bir eş, iyi bir anne, iyi bir dost ve arkadaş olmaya çabalamakla ve insanları hoş tutmaya çalışmakla geçen bir hayat. Kimse üzülmesin, kimse kırılmasın diye insanlara "hayır" diyemediğim uzun bir dönemdi. Oysa "özgürlük" dediğimiz şey, insanın istemediği şeyleri yapmaması, gerektiğinde "hayır" diyebilmesi demek, bunu anlamak ve hayatıma geçirebilmek zamanımı aldı. Ne kadar ömrüm kaldı bilmiyorum ama bir şeyi iyi biliyorum, bundan sonraki hayatımda önceliğim kendimi hoş tutmak ve değerli vaktimi insanlara hediye ederken çok seçici olmak. Hayatımı uzunca bir süredir tam olarak istediğim gibi yaşıyorum ve istemediğim şeylere "hayır" demek, en büyük lüksüm ve zenginliğim bu benim . Değerli zamanınızı kimlere hediye ettiğinize dikkat edin ve başkaları üzülür kırılır diye kendinizi feda etmeyin. Siz başa çıkabiliyorsanız herkes başa çıkabilir bunu unutmayın. Sizi eksilten, aşağıya çeken, yoran, varlığınıza bir şey katmayan ilişkilerinizi tekrar gözden geçirin. Olgunluk ilişkilerde tasarrufa gitmektir, hayatınızın kalitesini yükseltmek istiyorsanız, çevrenizdeki insanların kalitesini yükseltin ve sayılarını azaltın. İnsanların beklentisini karşılamak için dünyaya gelmedik biz...! Güzin YEĞİN
Başkaları iyi hissetsin diye ışığını saklamak zorunda degilsin. İnsanların kendilerini ile kavgaları senin sorumluluğun değil...
Dinleyeni değil, anlayanı olmadığından sessizleşir insan...
Alışmak zaman alıyor, zamansa her şeyi. Yılların aldıklarını izliyorsun geriden. Bazen hüzün, bazen küçük bir tebessüm beliriyor yüzünde. Yaşananların karşısındaki sabır ve niyet! Olgunlaşmak bu olsa gerek. Zamanla kabullenmeyi öğreniyorsun. Değişmeyen tek şey karakterim. Ben olmaktan vazgeçmeyişim. Yaşanmışlıklara karşı mücadelemden, iyi niyetimden ve merhametimden asla vazgeçmedim. Varsın bildiği gibi gelsin hayat... Bende değişen tek şey yüzümdeki çizgiler, saçımdaki aklar olur. Yaşanmışlıklarıma dair... Tolstoy