Eda Polat

Eda Polat
@EdaPolat01
Kendini ait hissetmediğin yer de olmak zor bi sey
Reklam
Mevlana Celaleddin Rumi'nin de dediği gibi; "Aşk sandığın kadar değil yandığın kadardır.."
"Kendimi uzun uzun anlatmak ve susmak arasında gidip geliyorum çoğu zaman." Hiçbir zaman hissettiklerimi tam anlamıyla anlatamayacağım, anlatsam da anlaşılmayacağımı bildiğimden susmayı tercih ediyorum. Yazıp yazıp siliyorum hep cümlelerimi toparlayamıyorum. Bir şeyler yolunda değil ama inatla her şey yolundaymış gibi davranıyorum. Bazen düşüncelerimin arasında kaybolurum ve bazen de düşünmekten kaçıyorum. Böyle nereye kadar devam edecek diye sormuyorum artık kendime. Çünkü cevabını biliyorum. Sadece bir köşeye çekiliyorum sessizce. Yolunda gitmeyen ne varsa bir an önce son bulsun istiyorum..."
Gönül hissetmedikçe kulak duymuş neylesin. Kalp sevmedikçe el dokunmuş neylesin
"Kendi çölünde kaybolan değil, kendisi çöl olan bir Mecnun oldum. Şimdi Leyla bir rüzgar esintisi, ben de çölde bir kum tanesiyim..."
Reklam