Mesela ben çok gülerdim, çok konuşurdum,saatlerce aynı konudan bahsedebilirdim. Ama bir şeyler oldu sonra, gerçi bir seyler hep oluyordu ama ben geç fark ettim işte, bazı konuları asamadim, bazı şarkıları susturamadim ve kalbimi yaşanmışlıklardan arindiramadim .
Birileri uzun uzun bir seyleri anlatıp durdu ama cevap veremedim hicbirine. Çok şey sayikladim, kimse anlamaya calismadi. Sonra sustum, hep oyle olur ya zaten..