Çiçek gibi

Çiçek gibi
@Eda_1903
Bütün gün konuşup telefon kapandığında Yine anlamadı, yine anlatamadım dediğim insanlar var ve öyle ki o insanlar hep var olacak. Oturtup ağla 🌑
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bunlar güzel günlerimiz daha beter olacak her şey 🎶
Müzik
Allahımmm misafirlik de olmak ne kadar zormuş
Şansız geldim , şansız gidecem
Eskiden bir çıkış yolu aradığımda zor da olsa o çıkışı buluyordum. Sırf o çıkışı bulmayayım diye her çıkışın sonuna bir taş koyuyorlardı şimdi o taşlar yok yerine koskocaman kayalar var sanırım bir daha o çıkışı bulamiyacağım ... :(