Eda

Herkes herseyi bilerek ve isteyerek yaptı sonra suçu bize yıktı :))
Reklam
“Zaman insanları, insanlar ise zamanını alır. Ve giden hiçbir şey bir daha geri gelmez.”
Erişemediğimiz her şeye âşık olursak gökyüzünün milyarlarca âşığı olması gerekirdi...
Dünya işte, "İnsan olsan kalbini kırıyorlar, Kuş olsan kanadını, Çiçek olsan boynunu. "
“Yola yolun kıymetini bilecek yoldaş gerek. Mesele gitmek olsa herkesle gidilir ..”
Reklam