Eda

“yükmüşüm ya da yokmuşum gibi hissettiren hayatlardan sessizce çıktım. her zaman gemi batmaz, bu sefer sular çekildi”
Reklam
Bana sorarsanız ben haklıyım Ona sorsanız o haklı... Sarılsak geçerdi belki... Darıldık öyle kaldı...
-belkide çok koştum gereksiz yere ruhum geride kaldı ...
“Sağıra sözünü, köre yüzünü süsleme yorulursun.
Bu gecenin sabahı Medine inşallah 🤲🕋
Reklam