Eda

Korkmayın sevginin aydınlığından, Nefret ışıksız olur. Sevgi ışıksız olmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan gider, hırkası kalır, terlikleri kalır, fotoğrafları kalır,yattığı köşede gülümsemeleri kalır,duvarlarda sesinin tınısı kalır,birlikte diz çökülen sofra öylece kalır. İnsan kalmaz, acısı kalır.
Takdiri ezele teslimiz ama gayrete de aşığız..
Unutmayın: Daha iyi olani değil, size kendinizi daha iyi hissettireni seçmelisiniz..
“Sabretmeyen ne bilsin gecenin, Gündüze döndüğünü..”