Eda

Olur ya, incinsen de incitme..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duydum bana sevgin dünya kadarmış Anladım dünyanın dar olduğunu Gel yalanlar söyle, seni sevdim de Gidiyor olsan da sana geldim de doğruyu söyleme günün birinde söyleme ellere yar olduğunu...
Sevmesi, insanın kendine yenik düşmesidir. Özdemir Asaf
“Sakın vazgeçme! bütün güzel olan şeyler, sona erdiğinde sen bittim dediğinde sesini duyurabileceğin ve, Ol deyince olduracak Rabb'in var..”
Sen bana gökyüzünü gösterip toprağın altına gömensin Unutur muyum hiç 🦋