Eda

İnsan her şeye alışır diyorlar ya, öyle değil aslında. Başka çaren olmadığı için, katlanıyorsun ama alışmıyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaman her şeyi alıp götürsün isterdim. Ruhumda açılan bu izleri benden kazıyıp silsin, Ertesi günlere kaygısız uyanabileyim isterdim.. Şimdi ise uyanmak isteyeceğim bir günüm dahi yok. Yarınlar için heyecanlanan ruhum gitti, Yerine soluk, yorgun bir ben kaldı..🥀
"Kocaman bir yalan oturmuş karşıma ve bende gülümseyerek dinlemişim."
Onu aklımdan çıkaramıyordum. Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağıya sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey, yaşamayan ne bilsin." 🍂🌒
Müzik
Sonra bir şey oluyor. Sen değişiyorsun. Dünyaya bakışın, insana bakışın değişiyor. Kelimeleri kısaltıyorsun, insana inanmayı azaltıyorsun. Kendi halindeliğinin dışında bir hayatı istemiyorsun. Bir şeyler oluyor artık o eski sen olamıyorsun.