Bir yerde okumuştum, sey diyordu;
iki insan birbirini gerçekten severse; araya ne kadar
zaman girerse girsin, kimlerle neler yaşarsa yaşasınlar elbet bir gün yeniden karşılaşırlar.
Ya birbirlerini affederler, çok sevdiklerinden;
Ya da asla affedemezler, yine çok sevdiklerinden..