Eda

Olmadı diye sızlandığın her durumda Îmâm Gazali’nin şu dediğini hatırla; Allah senin iyiliğini senden iyi bilir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yerde okumuştum, sey diyordu; iki insan birbirini gerçekten severse; araya ne kadar zaman girerse girsin, kimlerle neler yaşarsa yaşasınlar elbet bir gün yeniden karşılaşırlar. Ya birbirlerini affederler, çok sevdiklerinden; Ya da asla affedemezler, yine çok sevdiklerinden..
“Aşk; Züleyha’nın Yusuf’u gören gözlerinde değil, yokluğunda gösterdiği sabrında gizliydi.."
Seni öve öve anlattığım insanlar şimdi bana nasihat veriyor. Onları susturmak yerine ben susuyorum.. “En çokta bu zoruma gidiyor.”
“Derdini sev Allah’tan ikram’dır sakın of bile deme bil ki imtihan’dır…”