Eda

Olmayanda da şer değil, gizlenen bir şükür sebebi vardı aslında. İnanırım ki, olmamış olan olabilecek en hayırlı sonuçtu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen bir çiçek için ağlarız. Allah'ın bizim için bir bahçe hazırladığını bilmeden..🍃
Özledik, üzüldük, ağladık, yıprandık ama soranlara “dün biraz geç uyudum ondan böyleyim” dedik.
“onu seviyorum ama istemiyorum” cümlesinin en naif anlatımı, “gözüm görmesin ama tırnağın da kırılmasın”
“Hayat bana neyi öğretti biliyor musun Değer görmediğim sevgiden, iyi niyetimi hak etmeyen nankörden sesime sağır herkesten vazgeçmem gerektiğini…”