Eda

“Tıpta yeri yok ama arada bir kabuğuna çekilip ortadan kaybolmak iyileştirir.” ☀️✨
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Zaten tabiatı bile ayrılık üzerine kurmamış mı yaradan? Yaprak düşer dalından, damla ayrılır bulutlardan, herkes ayrı düşer sevdiklerinden… hani diyor ya şair şu göğsüme batan “özlem” demeseler bıçak derdim. Sızlatıyor geçti sanıyorlar ama geçmiyor…
“Rabbim sana öyle güzel kapılar açsın ki, Dağa taşa gülümseyecek şükrünü nasıl eda edeceğini bilmeyecek mutluluğu yaşatsın..”
… Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu; O ilk gördüğü, tanıdığı, güvendiği, sevdiği insan değildi artık. Seven yanılmış, sevilen yabancılaşmıştı.
Bir gün en sevdiğim öldü ben neye üzülsem hep onun ölümüne ağladım.