Eda

Gülüşüne şiir yazılırdı ama, sen harfleri boğazıma dizdin…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zor günde el olanın,iyi günde uzattığı eli kıracaksın!
“Sezen Aksu’nun da dediği gibi; ben bu dünyayı anlayamadım niyetlendim de, altından kalkamadım…”
Son zamanlarda duyduğum en güzel cümle “Sevgiyle çiçek açtıracağınız insanları sevgisizlikle dikenleştiriyor, sonra da senin dikenlerin var diye suçluyorsunuz.” .
“İnsanoğlu , en çok ihtiyaç duyduğu kişiden öğrenir, kimseye ihtiyacı olmadığını.”