EDA

Sosyal medya en çok hangi amaçla kullanıyorsunuz?
1-)Yeni arkadaşlar bulmak 2-)Oyun oynamak 3-)Online sohbet etmek 4-)Arkadaşlarımı takip etmek 5-)Markaları takip etmek 6-) Profilini güncellemek 7-) Paylaşımlarda bulunmak (fotoğraf, video vs yüklemek) 8-)Gündemi takip etmek 9-)Zaman geçirmek
EDA
Hepsi
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Stresli olunca ne yapıyorsunuz??
1-kitap okuyorum 2-Şarkı dinliyorum 3-hayel kuruyorum 4-bi arkadaşımı arıyorum 5-dışarı çıkıp hava alıyorum 6-resim çiziyorum Hangisi?
Haydi Yorumlara
EDA
2 tek
Yoruma Yaz ve Beğen
kaç profil gösteriminiz var? (9.560)
EDA
640
Yoruma "👻" koy, sana: :* Seni öperim +_+Seni tanımıyorum ama iyi birine benziyorsun★ ;) Çok güzelsin <& Sonsuz sevgim var sana <3 Seni çoookk seviyorum ^_^ Çok şekersin =_= Seni yerim O_o Bakma öyle attım işte -_- Sıkıcısın °_° Yanlış anlama tatlısın *_* Beni kendinden soğuttun Bunlardan birini atan onu demek istiyor :)
Anket
EDA isimli okura yanıt verildi
EDA
Teşekkür ederim
Yoruma "👻" koy, sana: :* Seni öperim +_+Seni tanımıyorum ama iyi birine benziyorsun★ ;) Çok güzelsin <& Sonsuz sevgim var sana <3 Seni çoookk seviyorum ^_^ Çok şekersin =_= Seni yerim O_o Bakma öyle attım işte -_- Sıkıcısın °_° Yanlış anlama tatlısın *_* Beni kendinden soğuttun Bunlardan birini atan onu demek istiyor :)
Anket
EDA
👻