Eda Genç

Eda Genç
2+2=1
Üzülme İyi bir terk ediş, Kötü bir ihanetten iyidir
Reklam
benim bir hayatım bile yok en zayıf yerlerimden kırdılar hep tutup yüreğimden toparlayanım yok..
Şair haklı çıksın istemezdim Fakat “Korkunç Özledim Seni… ”
İlk bahardı çiçek açtı Sen yoktun... Yaz bitti gün söndü Sen yoktun... Bahar bitti mevsim soldu Sen yoktun... Kış geldi soğuk vurdu Sen yoktun... Kar yağdı bugün her yer bembeyaz Sen yoksun... Mevsimin yok mu senin? Hiç yoksun...
Gitmişse üşürsün Sevmişse üşürsün Bitmişse üşürsün Yanındaysa sıcak tutar zaten
Reklam