Eda

Eda
@Edaa_21
Ya kırdığın kalbi Allah seviyorsa? Bilemezsin. Bilseydin ödün kopardı,dokunamazdın.
Derdimize çare bir çiçek..
Güzel olan her şey ebediyyetten bir parmak bal çalar damağımıza. O yüzden belki de derdimize çare bir çiçektir.🌼
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yas,sadece sevdiklerimizi kaybetmekle olmaz.Bir yaşama biçimini kaybetmek de yastır. Bir şehri bildiğimiz halde kaybetmek,rutinlerimizi kaybetmek de yastır.Hatta itikatlarımızı, dünyayla ilgili inançlarımızı kaybetmek de yastır.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Alıntı
Görebilen gözler için nice ibretler vardır. ~Hicr/75
Din
Seninle bir Trakya köyüne gitsek...Gariptir Trakya. Bizi pek tanımazlar. Bir mescidin küçük bir odasında otursak,ikindi vakti...Öylece sussak.Güneşe baksak,insanlara baksak.Sonra namazı kılsak.Orada bir hafta geçirsek.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Alıntı