Eda

Eda
@Edaa_Cbn
Bazen çok yoruluyorum sen şikayet sayma Allahım :/
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kendime çok ağlayasım geliyor .Böyle için için ,öylece bakıp bakıp .İçimde kocaman bir yas var ,bu defa hepsi kendime …”
Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem. |Özdemir Asaf
Ne kadar yazabilirsin mısralara ,kaderin sana yazmadığını ..
Ne zaman seni düşünsem ,bir ceylan su içmeye iner ..