Eda

Eda
@Edaa_Cbn
Bir sürü taş oturdu şurama , Bir sürü hayali telef ettiler içimde …
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çocuktan ,kuştan,kediden dua istiyor insan bazen .Ruhundaki sızı için .
“Uğrunda dertlere düştüğüm sevgili ,bir başkasına tutulmuş o da dertli. Derdimin dermanı kendi derdinde; hekim hasta olunca kime gitmeli ?”
Ama o saatlerce ağladığım ve uykusuz kaldığım gece,yeni bir sayfa açıldı ömrümde .Sensizlik var ama bende iyileşiyorum işte.
‘’Yusuf öldüğünde iki sela verildi diyorlar . Biri Yusuf ,diğeri Züleyha için .Adım ne Yusuf ne de Züleyha . Bu kuyuda yeniyim .Kuyu serin ,kuyu yüreğimden de derin …’’