Edaa

Edaa
@Edaaaaaea
Kitap önerisi bırakabilirsiniz zeleedaaa.blogspot.com
Milena, dünyanın herhangi bir yerinde benim ihtiyacım oranında çok sabır var mıdır?
Reklam
Gerceğin ifadesi zordur, çünkü tek gerçek vardır ve bu gerçek canlıdır. İşte bu yüzden gerçek sürekli değişen ve canlı duran bir görünüme sahiptir (asla güzel değildir, belki zaman zaman hoş olabilir).
Bozuk düzeniyle bu dünya biraz olsun düzelebilir mi? Peki ne zaman?
Belki Bir Gün...
Bu dünyada hiç kimseye karşı duymadığım güveni sizinle paylaşabilirim...
Benden samimiyet beklemeyin. Kimse benden,benim kendimden istediğimden daha fazlasını beklemesin,beklese bile birçok şey istenildiği gibi olmuyor hatta her şeyi yitiriyorum...
Reklam