Gerceğin ifadesi zordur, çünkü tek gerçek vardır ve bu gerçek canlıdır. İşte bu yüzden gerçek sürekli değişen ve canlı duran bir görünüme sahiptir (asla güzel değildir, belki zaman zaman hoş olabilir).
Benden samimiyet beklemeyin. Kimse benden,benim kendimden istediğimden daha fazlasını beklemesin,beklese bile birçok şey istenildiği gibi olmuyor hatta her şeyi yitiriyorum...