İyi bir podcast dinleyicisi olmamı sağlayan her yürüyüşümde bana bir şekilde eşlik edebilen, bilgi birikimine hayran olduğum kadın bi kitap yazmış . Okuyabildiğim ilk fırsatta okudum kitap birkaç kısımdan oluşuyor ilk kısmında “ne oluyor Merve şu an ne anlatmaya çalışıyor, neden konudan konuya atliyor” dedim. Açıkçası ilk kısmı çok zorlanarak okudum ama ikinci kısım kendimi tanımam, hayattan ne bekledigimi anlamam için sorular sordu ilk bölüme göre daha akıcı daha dolu doluydu . “Sen Kimsin Ve Bu Dünyadaki Yerin Ne ? ” diye bir bölümü vardı bence kitap sadece bu bölüm için bile okunabilir .
Ama genel yoruma dönecek olursak benim için karmaşıktı akışı takip etmekte zorlandım , konudan konuya çok fazla atlanılmış gibi geldi belki beklentim yüksek olduğu için her sayfada yeni bir şey öğrenmeyi bekledim ama daha çok Merve’yle sohbet ediyormuş gibi hissettim kitabın ne için yazıldığını , tam olarak neyi hedeflediğini anlayamadan kitabı bitirdim.