Dön bak etrafına yüzlerce kişiyiz, okuduğu kitabın cümlelerini esir alan. Yalnız değiliz. İlkbaharız, sonbaharız, kışız en soğuğundan ve yazız biz. Çözemiyorum. Demek ki zamanı değil diye düşünüyorum. Yaşam vahşileşti diye bizde mi vahşileşelim? Bizde mi saldıralım temsiliyetimize savaş açanlara. Dönüp arkana çekip gitmek gerek bazen, savaşmadan.
Seni ne mutlu ediyorsa onu yap diyordu mesajda. Dilediğin gibi yaşa. Kendin için, başkaları için değil. Çözüm yolunu bul. Kalbin "ne"den yanaysa ona döndür yüzünü.