Yine insanların birbirlerine zehir edecekleri güzel bir gün! Birbirine zehir etmedikleri hiçbir şey yok zaten ; sağlık , itibar, sevinç, dinlenme! Bunun sebebi çoğunlukla ahmaklık, düşüncesizlik ve sıkıntı ama onları dinleseniz , çok iyi niyetliler .
Beni görseniz , hazinem! Dalgınlık girdabı içindeyim! Duygularım ölmüş gibi! Bir anlık bile olsa yüreğimde ne bir heyecan ne de bir saat süren bir coşku! Hiçbir şey! Hiçbir şey!