Edanurrxd

Edanurrxd
@Edanurrxd
Ben ne anlarım bir omuzda ağlamaktan , Bugüne kadar yanlızca başımı duvarlara yaslamışken..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kırıp durarak üzüp geçerek seni seviyorum demeyin bakın bir çiçeği yolarak büyütemezsiniz.
Gurur yapıp cenazesinde hüngür hüngür ağlayanları gördüm, nefret edip hastane koridorlarında beni affet diye yalvaranları gördüm. Unutmayın bugün var yarın yok..
Bir aşk anlatılmıyorsa gerçektir..