Edanurrxd

Edanurrxd
@Edanurrxd
Güneşi sevdiği halde, adı "ayçiçeği" konan çiçek kadar yanlış anlaşılmışım..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kahvenin tadını, bir insanın sesi değiştirebilir. Berbat bir günü bir insanın yüzü güzelleştirebilir. Acı bir haberi bir insanın sözü hafifletebilir. Mutlu bir anı bir insan daha mutlu yapabilir. İnsan, insana lazımdır. Ama insan insana.
"Seni hiçbir zaman incitmeyecek biriyle olman imkansız. Bu yüzden acıya değecek olanla ol."🖤
Sana inanmayan herkes bir gün seninle nasıl tanıştığını anlatacak.🕊️
Güçlü kal, hikayen daha bitmedi.