“Sanırım, bir sürü nedenden dolayı biz biziz. Ve belki de çoğunu asla bilemeyeceğiz. Ama nereden geldiğimizi seçme gücümüz olmasa bile, oradan nereye gideceğimizi seçebiliriz. Hala bir şeyler yapabiliriz. Ve onlar hakkında iyi hissetmeye çalışabiliriz."
Duygular andır, gelir geçer, İnsansak eğer, bir duygudan bir duyguya geçeriz. Her birinde sonsuza kadar kalacağımızı sanırız. Aşk mı? Hiç bitmeyecek ki.. Ölüm mü? Hiç gelmeyecek ki.. Ömür boyunca defalarca doğarız ve ölürüz.