Eda üçer

Eda üçer
@Edaucerrrr
Anlatmayı sevmemek çok kötü bir özellik herkes sizi hiçbir derdi olmayan gamsız biri zannediyor ama aslında öyle değil..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sabahattin Ali diyor ya hani: “Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan.” diye. İnsan insanın bazen evi, bazen yurdu, bazen umudu bazense yanılgısı ve yenilgisidir. Ve daima, insan insanın kapanmayan o yarasıdır. ☕
Günün sonunda her zaman yalnızsın. Halletmen gereken şeyler sadece senin, sorumlulukların sadece senin. Artık istemediğin şeylerle bütün gün boğuşup durmak zorunda olman kimsenin umurunda değil. Hayatın bu tarafını hiç sevmiyorum.
"İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir." 
Sanki bu çağa ait değilmişim gibi Ruhumda eskilerin kokusu var...🌿