Ilânihâye

Ilânihâye
@Edauyslll
حافظ
Dışarıdan şık görünenlerin bir de içinin nasıl göründüğüne bakabilseydik.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam
Ajshshsj
Uyku iyi bir şey olsaydı uykuyla abdest bozulmazdı. Demek ki sıkıntı
Sayfa 25·Kitabı okudu
Gece sevdanın da derdin de nöbetinin tutuldugu zamandır
Sayfa 25·Kitabı okudu
Kendim de dahil
"Gafayı yastığa koyduğum gibi uyuyom" diyen abilerden oldum olası hazetmemişimdir zaten
Sayfa 23·Kitabı okudu
Yaradan’ın hatırını gözetip herkesle iyi geçinmeli. Bir tutam maydanozun da koskoca fillerin de gönlünü edebilmeli. Su gibi olabilmeli insan. Öyle duru, öyle saf, öyle berrak
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam