Eda YILMAZER

Eda YILMAZER
@Edaylmzr
Utangaç değil, gözlemciyim. Antisosyal değilim, yalnızlığıma değer veriyorum ve samimiyetsiz kalabalıkları sevmiyorum. Birkaç yakın arkadaş yeterli. İçe dönük biriyim, ta ki güvenebileceğim biriyle karşı karşıya olup böyle olmamayı tercih edene kadar.
2nd Mate isimli okura yanıt verildi
Eda YILMAZER
İki dost da yeter bence, yeter ki güven versin.