Herkese merhaba 🌻Bir konuda sizlerin fikrini almak istiyorum.😊
Çalıştığımız kurumda ortaokul öğrencilerine şiir kulübü açmayı planlıyorum.
Siz böyle bir kulüp açsanız nasıl islerdiniz derslerinizi, hangi şairlere yer verirdiniz?
Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. ☁️