"Gidene mi zordur kalana mı ?" Aylarca dönüp dolaşırdı bu soru aklımda. Ben bir cevap bulamazdım. Sonra zaman geçti . Bir kere giden oldum birçok kez de kalan . Şimdi bana "Gidene mi zordur kalana mı ?" diye sorarsanız ; kalana derim. Giden, gideceği yer olmadan gitmez. Gittiğinde arkasına bakmaz. Geride bıraktığını elbet özler ama pişman olmaz. Kalan ise olduğu yerde kalmaya mahkûm edilmiştir. Çaresizdir... Cevaplanmayan soruları vardır. Artık hikâyeyi bitirmekte onun elindedir ve birçok kez bunun sorumluluğu ile baş edemez. Ya eski sayfaları çevirip durur ya da yeni bir kitaba başlar..." 🍂