Edip baytar

Edip baytar
@Edipbaytar72
Türk Dili ve edebiyatı mezunu
Üniversite
Batman
9 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
"İnsanoğlunun kötülüğü karşısında uyuşup kalmıştım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zayıflamıştı, yorgundu ama yine çok güzeldi.Max kalbinin parçalanmak üzere olduğunu hissediyordu.
Sayfa 317·Kitabı okudu
Herhalde bugüne kadar hiç kimse annesinin yardımıyla bir evlilik teklifi yapmamıştır. Nadia, benimle evlenir misin?
“Onsuz geçen her anını güçlükle katlanılması gereken kayıp saatler olarak görüyordu.”