Gerçek şu ki; Olayları kafaya takmaya değecek bir dünya değil. Çünkü çok kisa bir süre burda kalıyoruz bu kadar kısa bir süre içinde çıldırsanız ne olur sinirlenseniz ne olur "şu olmadı, bu olmadı." Sonuç itibariyle bakiyorum şöyle şimdi 30'lu yaşlara gelmişim göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş. Ee 60 yaşındayken de aynı şey olacak, sonuçta da zaten hepimiz ölüyoruz..