Filbahri

"Baş benim başımdı, eller benim ellerimdi Çağlara hükmeden medeniyetimin mayası adaletti, dindi. Pis uğurlar yüzünden toprağımın bereketi tükendi; Ben eskiden böyle yoz-kıraç değildim! ... "
Reklam
"Dün er gibi savaşırlardı başı örtülü kızlarımız, Bu gün cıscıbıllar, şimdi hepsi birer yalancı yıldız. Ne ezgiler bizim ezgimiz, ne ağızlar bizim ağzımız; Has ekmektim, baldım, bulamaç değildim! … "
Sokak köpekleri çok mutsuz ne sokaktasın ne köpeksin sen niye mutsuzsun.
Öylesine karanlık ki gecemiz Ha olmuş ha olmamış penceremiz
"Bir kulaç daha atsam karadayım."🎶