Filbahri

"Gel gör ki acizlik elveriyor,birden tenhalık basıyor.İçimizin mikropları içimize bir aykırı çöp uzanmayagörsün,hep birden o çılgın danslarına başlıyorlar.Şerha şerha yararak kalbimizi,yeniden ve bir daha ebedi uykusuna,sevgili gafletine terk ediyorlar.Hakikate yeniden ve bir ilahi vesile,bir lütuf ile tutununcaya kadar."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acaba ümitlerim böyle ebediyen karanlık mı kalacak ? Onun da tatlı bir sabahı olmayacak mı ?
Evet...İşte bu,asıl saadetin ara sıra ümitsiz insanlara verdiği bir sadakadır. Biz bu kadarla kanaat etmeye mahkûm zavallılarız.
Öylesine karanlık ki gecemiz Ha olmuş ha olmamış penceremiz