📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kederini dağıtmak için evde de çalıyor muydun?”
“Ah ulan, hiçbir çalgıyı çalmadığın nasıl da belli oluyor! Nedir o yumurtladıkların? Evde dert var, kadın var,
çocuklar var, ne yiyeceğiz, nasıl giyineceğiz, halimiz ne
olacak var. Cehennem !.. Santur ise gönül rahatlığı ister.
Karım bana bir söz dokundursa, santur çalacak heves mi
kalır? Çocukların karnı aç olup da viyakladılar mı, sen
gel de santur çal bakalım! Santur, yalnız santuru düşünmeni ister, anladın mı?”
İnsanın ruhu sırf çamurdur; işlenmiş, hâlâ kabakıyım doğranmış becerilere sahip, yontulmamış bir çamurdur ve temiz, sağlam olan hiçbir şeyi fark edemez