"yazması kadar kolay değil iyileşmek.. Şu an mücadele ettiğin tüm duygularla ben de mücadele ettim. Bazılarında yendim, bazılarında yenildim. İncinmenin ruha ne kadar ağır bir yük olduğunu öğrendim.."
"oysa boşanmak, ayrılmak ya da ilişkiyi sürdürmemeye karar vermiş olmak, pekala bir başarıdır.. Mutsuz olduğun suistimal edildiğin bir ilişkiyi sonlandırmak tabii ki büyük bir başarıdır.."
"Sorunları çözerek ilerle.. mükemmel olmadığını kabul et...Olduğun haliyle elinden gelenin en iyisini yapmaya kararlı ol, cesur ol kafi...Mesele başarmak ya da başaramamak değil, elinden gelenin en iyisini yapabiliyor olmak..."