Ne güzel bir öğüt değil mi? Yanında insan varsa seni de insan yapar, yanında insan yoksa sana ne faydası dokunsun? Tabii insan olmak kolay iş değil, Mevlana demiş ya : "Hayatın içinde her şey olabilirsin ama mühim olan hayatın içinde insan olabilmektir."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendisinden başka ilah olmayan Sübhan..
Zalimlerden oldum ki, merhamete muhtacım..
Huzuruna alsanda beni böyle perişan.
Benim hakkımda olan hükmün başımda tacım....
Vicdanından yükselen alev gibi bir sesle, uykusuz gecelerin ışıdığı zamanda, karanlığın gündüze yakın olduğu anda , secdelere kapanıp "Ya Rabbii ben pişmanım".. diyerek geçer ya kendisinden, o pişman baygınlığa katıyorum tevbemi...