Bebekler ağlar
Acıkınca ağlar, uykusu gelince ağlar
Altına yapınca ağlar, huzursuz olunca ağlar, gece ağlar, gündüz ağlar, kısacası sürekli ağlar. Çünkü onun bir dili yoktur anlatmaz, eli ayağı yoktur annesine babasına muhtaçtır, bakıma muhtaçtır. Bebeğe el kalkar mı ya, eğer sinirime hakim olamam sinirimi ondan çıkarırım diyorsanız yapmayın abi, üremeyin..!!😡😠🤬