Eylem Doğan

Eylem Doğan
@Eeylemcee
"Bu aralar yine eskisi gibi kızmalar başladı içimde, herkesi yok ediyorum, herkesi silmek istiyorum rehberimden.. Telefon çalmasın, mesajlar iletilmesin bana. Hiç bir insana hiç bir cümlem yok ya da çok ama asice sadece. Dünyayı bu hale getiren benim, kimsenin suçu yok. Çöpler bana ait, dönüşümü olan kağıtlar, karalamalar, eksikler, yokluklar bana ait. Çok kalabalık içim, avaz avaz yüksek seslerle dolu. Sanırım kimsesiz olmak ağır ama kalabalık ise ürkütücü. Korkuyorum yani herşeyden her sesten her sessizlikten. Üzerine gitmek istediğim kendimden.. "