Kitap insanın hayatı boyunca okuması gereken kitaplardan biri bence. Kaç sene geçerse geçsin elime ne zaman tekrar alsam , hep aynı duyguları yaşayacağım sanırım.Zezé benim için unutulmayacak bir karakter olucak. Kitapta tüm duyguları yaşadım sanırım, yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım. Mutlaka alın okuyun.