Bu damla hem yağmur hem de gözyaşı. Bunlar kötü şeyleri çağrıştırsa da iyi yanları da vardır, değil mi? Gözyaşı dökmek için illa üzgün olmamız gerekmez. Yağmur da kuraklık sonrası bereket getirir. Yani üzüntüye kapılıp aslında neyin önemli olduğunu unutmayın.
Daracık ve güzel bir hapishanede doğmuşsun belli ki. Ama sandığından daha iyidir belki de. Sonuçta dışarıda olmanın yalnızca tadını hapsedilmiş bir insan çıkarabilir.