Okumasevgîîsîî

Okumasevgîîsîî
Profilimi ziyarete gelen sevgili dostlar, kitap ve şarkı önerilerinizi bekliyorum(Tür fark etmez ).Teşekkür ederim..
"Neden doğru olduğuna inandığım bir şeyi yaparken böyle kötü oluyorum?"
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Kendime karşı dürüst davrandığımda , yıllardır hissettiğim tek duygunun yorgunluk olduğunu görüyorum. Yalnızca yorgunluk. Sanki... Herhangi bir his duyacak kimse kalmamış gibi."
"Mutsuzum ben . Öyle korkunç , kötü gurursuz biçimde mutsuzum ki."
".. her şeye gülebilmeliyiz diyorsun, özellikle de kendimize. Ama ben.. yapamıyorum."
988 sayfalık kitabımı yarılamışsam temalı..